Me, myself and I



Det här känns lite hemskt med tanke på att det är första gången jag lägger ut mig själv såhär.
Älskling tvingade mig!!
Men ja detta är då jag i egen hög person som river av lite riff och klistrat ihop till en liten film så ni ska kunna veta vad jag håller på med om dagarna.
När jag fått kläm på mitt inspelningsprogram så ska vi se att det blir ännu bättre.

Ge gärna kritik men som sagt eftersom det är första gången så blev det lite fel här och där som ni får leva med:D

Enjoy the fucking Movie!!


Kommentarer
Postat av: "älsklingen<3"

bäst och modigast! så stolt över dig <3 iloveyou freddi! /din sof.

2010-07-19 @ 23:43:37
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; tack!

Och så JÄVLA bra! får typ rysningar, älskar ljudet av elgitarr! ;D

2010-07-20 @ 14:26:09
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: LIENE

asduktig ju:O vill också spela elgitarr så där bra.

2010-08-07 @ 13:52:04
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0