SoooooFEN is a våldgeZtare, dudes.

Hallåhallå!
Sofen som har brutit sig in här.

Min älskling är ju i Gävle så jag tänkte informera er lite om vad
pojken håller på med just nu. Han har fått på sig festivalbandet, kommit
in på området, konstaterat att det är mycket mindre än P&L och för några
minuter sen började första bandet spela, som är/var Lillasyster (om inte jag minns fel).
Ikväll ska filuren stå längst fram på SLASH också, helt galet. Han kommer bli
mos med hans smala lilla kropp bland alla biffar där fram... TÄNK OM HAN
GÅR AV. Skulle ju vara lite sorgligt. Haha, äsh. Nu ska vi inte tänka så!


Nu ska jag dra mig härifrån! Längtar tills på söndag då jag får mysa med spinkisen igen!!! <3




ÄSH, eftersom jag vet att Fredrik bara äääälskar min musiksmak så tycker jag
ni kan gå in här och lyssna på bra musik....

Sofen

TRYCKTRYCKTRYCK!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0