Europe!

Eftersom detta är en musik/rock blogg så kommer det lite nyheter här.

Europe kommer släppa nytt album säger joey tempest till aftonbladet.
Hela intervjun kan ni läsa här

Det låter som ett väldigt klokt val av europe tycker jag.
Senaste skivan "last look at eden" var ju inte direkt dålig, tvärtom, riktigt bra om ni frågar mig.

Topplåtarna är ju

Last look at eden &
New love in town

Min egen video från öppningen av europe på getaway här nedan.


 

Grymt var det, fa vad jag längtar tillbaka till sommarens festivaler.
Kan inte bärga mig tills nästa år, fast sommaren är ju inte slut än.
Snart är det sonisphere, längtar dit också, kan jag lova.
Mötley crue för fan, sen blire lite alice cooper och iron maiden, även hammerfall och kanske imperial state electric.

Det låter som en bra plan.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0