Festivalsommar,? Ja tack!!

Jag kommer bli fattig en dag, jag svär.
Mycket utgifter just nu.
Ska åka in till säter och köpa mig en peace and love biljett också.
I sista minuten, nästan, midre än en vecka kvar.
sen har jag ju köpt en endagsbiljett till getaway och sen ska jag köpa biljett till rock for moc i mitten på juli.
Ojoj men jag ska hjälpe till hemma och skrapa/måla uthuset+massa andra jobb.
Så vi får hoppas jag tjänar ihop pengarna jag har slösat.
Eller slösat, får ju faktiskt se underbara band.
Speciellt Slash, längtar som fan!!!!!!


Tha Maen!!

Det är typ det bästa, förutom mötley som kunde komma och när jag inte får se mötley så blir Slash kalas bra.
Ses på peace and love och getaway i sommar!!

See you!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Shit ja vill verkligen oxå se Slash. Har du inte redan läst hans bok så gör det!

2010-06-24 @ 18:53:43
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Märtha

You only live once ;-)

2010-06-24 @ 19:18:03

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0