Filmtips och betyg av mig!!

Kollade nyss på "All about Steve".
Ganska rolig film faktiskt, helt klart i min smak.
Jag ger den en 7/10.
Den var inte jättespännande och så men helt klart lite underhållning i ungefär en och en halv timme.

Känns som att det blivit en hel del filmer sen i torsdags.
Är inne i ett filmstim eller nått.

Detta är filmer med betyg jag har sett dan senaste tiden

A walk to remember- 8/10 Helt klart en underbar kärleksfilm, tårarna var faktiskt nära.
P.S I love you- 8/10 Riktigt bra film och gilalr skådespelarna så det gjorde denna till en bra film.
It´s a boygirl thing- 7/10 Också en ganska kul amerikans tonårsfilm. Väldigt rolig bitvis.
Fish Tank- 9/10 Den var kanske inte proffisionellt bra men helt klart sevärd och riktgit fängslande.
American virgin- 8/10 Också en riktigt rolig tonårsfilm som går i american pie´s spår.
All about steve ( se ovan)
This is it- 9/10 älskar den filmen, R.I.P Michael jackson, helt klart sevärd om man är intreserad av musik och dans.
Twilight- 10/10 Har sett den förut så det var ju inget nytt men första gången jag såg den så var den helt amazing, gick inte att slita ögonen från skärmen, riktigt bra och längtar tills eclipse (den tredje i twilight serien) kommer ut.
Wallander (hämden)- 7/10 har jag också sett förut så inget nytt och alla wallander är ganska lika men det är ända någonting där som är bra med filmerna, längtar tills nästa kommer ut.

Ojojoj 9 filmer på 5 dagar, det är verkligen inte likt mig med så många filmer. 



Fler kommer det bli i sommar. 
Ha en trevlig kväll allesammans!! 


Kommentarer
Postat av: sandra sixx

sv: ne elhur ._.

2010-06-14 @ 22:27:30
URL: http://imtherocketqueen.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0