Omg dagen före doppardagen. TYP!!

Det gick skit på besiktningen idag.
insåg att ramen till epan hör till en bil och hytten till en annan, därav så finns det olika chassinummer.
Och det är inte bra, så nu lär man typ försöka undersöka vad som är fel och om brickan finns hos tidigare ägare osv.
Jävla massa trassel hela tiden, fan var jag hatar det.
Men aja hela livet är ju ett enda trassel så vafan varför ska inte detta också trassla.
Nu sitter jag och väntar på att få gå och lägga mig för att imorron är det avslutning i skolan.
Fett skönt kan jag lova.
Men först blir det att gå på älsklings avslutning.
Det blir trevligt.
Men nu ska jag sova, ha en bra dag och updates kommer imorron :D


Have a nice evening.!!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0