Please, follow the reaper!

Godmorgon!
Då var man vaken, redan tänker ni.
Ja för jag kunde inte somna om efter att jag vaknat kl typ 8.
SÅ jag gick upp och satte mig vid datorn lite, kollat igenom lite spelschema för getaway och sånt(igen).
Nu sitter jag och funderar på om jag ska brja städa lite eftersom det kommer lite folk hit idag, ska nämligen ha filmkväll med älskling och märtha.
Det blir la ttrevligt hoppas vi på.
Någon som har nått bra filmtips att ge tills dess?


Alexi laiho (sångare och jävla grym gittarist från Children of Bodom)

Sitter fortfarande och lyssnar CoB vet inte vad det är med mig.
Favoritlåtarna är

Angels dont kill
Follow the reaper
Lake bodom

Ha en jävla bra dag!!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0