Through it away biatch!!

Nämen hallååå!!!

Vaknade imorse och gjorde mig iordning för att gå på älsklings skolavslutning!!
Tog mina rosor till henne i handen och gick mot bussen där jag mötte märtha.
Gick tsm ner mot säterdalen och där fick jag se något så sjukt vackert stå där med så fint leende.
Det måste vara älskling, ja det var det.
Hon var så sjukt sockersöt i sin sommarklänning<3<3
Gav henne blommorna och hon blev väldigt glad.
Så här såg dom ut.  :)


Gillade den blåa skitmycket, den var ascool!!

Sen varte till skolan och säga hejdå till alla i klassen.
Efter det så var det meningnen att åka hem men det går så dåligt med bussar så jag hittade på märtha igen och gick på kupolen med henne.
Lyckadesn på nått jävla vis att gå in i en glasvägg på hm :) piiinsamt!
Så går det när man inte står still och smsar ;)

Sen åkte jag hem och nu sitter jag här, funderar på vad jag ska göra idag :D
Sitter iaf och lyssnar på musik.
Ska bränna ner en skiva med lite sommardunk att ha i epan sen iaf.

Ha en bra dag iaf :D

seeee yah later!




Älskling som lekte med min kamera och tog fina bilder maja :)


Kommentarer
Postat av: Märtha

HAHAHAHAAHAHAHAH <3 Bästa någonsin på hm!

2010-06-10 @ 15:32:06
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; tack så mkt!

skönt med sommar looov vafan!!

2010-06-10 @ 16:23:33
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0