Update for now!

Då satt man här igen då, nyduschad och fin, ska bara hitta på något att ta på mig.
Sen ska jag käka lite också innan jag beger mig till borlänge med älskling och shoppar.
Får se om ajg får med något hem men jag måste spara pengar känner jag.
Kommer ta ett tag innan jag blir klar med uthuset och får pengar därifrån så får spara, ska nog inte köpa nått vad jag vet.
Sen funderar jag på att beställa en cylinder till moppen också.
Och det är dyrt.
Pengar pengar, ge mig pengar.

När vi kommit hem från borlänge så blir det att färga älsklings hår blondt.
Får se om det blir en eller två gånger idag.

Have a Fucking great day!!


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; ja det är den verkligen! ;D och det verkar som att just den låten har gått hem till alla, alla tycker typ den är bäst på plattan!

2010-06-23 @ 13:14:25
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0