Its awesomme!

Jag hatar att det ska regna hela tiden.
Det gillas verkligen inte.
Hade tänkt göra nått vettigt idag men icke sa nicke.
Eller ja jag klippte gräset efter älskling åkte hem, det är det enda, sen har jag inte gjort något mer.
Sitter jag och lyssnar på musik och funderar på om jag ska lägga mig och kolla på nån film.
Det är ungefär vad jag orkar med idag.



Har inte varit tid med så mycket blogg under helgen då jag prioriterat älskling ist.


Hörde att guns n roses inte var bra, kom tydligen 50 min för sent och att axl sjöng jävligt dåligt.
Stämmer det ni som var där?
Axl rose borde fan ta och ge sig nu, han har hållt på sen guns n roses blev stora att komma försent.
Han är fan inte bättre än någon annan, jag hatar hans beteende, fan inte schysst mot fansen och publiken.
Han har alltid kommit och gått och varit så jävla söndersupen så det inte går att göra nån show.
Fetaste Dissen på det, men jag var inte där och såg det så jag ska inte säga men jag vet hur han har varit med tider förut.


Axl rose. Han har?/hade  grym röst!

Nu ska jag läsa lite bloggar så man får reda på lite mer.
Ha en bra kväll folksen!!




Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0