It´s my life..



Lite film såhär på sommarkvällen!
Nyss tittat på Did u hear about the Morgans.
Klockren film med Hugh Grant, en av favoritskådisarna.


Nu sitter jag och väntar på att det ska bli ostkaka att äta, mumsigt värre :D
Sen sitte också och väntar på en liten överaskning som min älskling håller på med.
Det får väl visa sig vad det är(jag vet) hahah.

Lägger upp lite bilder på min blogg från gamla tider i klockarskolan (9an)

Märtha och Daniel (Avslutning 9an) Traktorvagnen

Klassssen!!!!<3<3<3<3

Märtha och Matilda Avslutningslunchen!

Avslutningslunch, klassen i bild. Närmast alex,amanda albin :)

Sen avslutar vi med en bild på mig och daniel från Grönan!! Snygga miner där :D

Saknar folket lite en aning jao!!
Men thats life!!


Ska lyssna igenom lite crazy lixx nu tror jag så att man kan låtarna tills den 10e.
Måste kunna vara med föfan.
Ha en bra kväll.

See yah in Hell!


Kommentarer
Postat av: Märtha

Haha, aw, vad söta vi var! :D

2010-06-21 @ 23:31:02

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0