Wicked game

Godkvällsingen!!

Jävligt dåligt med uppdatering från mig nu, förlåt för det.
Men det är så mycket med skolan och det är fan nått varje kväll att hålla på med.
Imorron äre rix fm festivalen i falun och falukalaset.
Ska dit med min älskling och märthisen.
Kommer bli kalastrevligt tror jag.



Idag har jag också varit med älskling fast hon kom hem till mig då.
Trevligt trevligt.
Lånade hennes nya systemkamera, fyfan vad jag är liiite avundsjuk, en dag ska jag också skaffa en.
När jag får tillräcklingt med pengar.



Fucking Rock N Roll

Nu ska jag gå och lägga mig för att sova, ha en nice kväll.
Bilder från rix fm och dagen kommer sen på bloggen. OFC!

See yah roxxerz!!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0