!!!

Mat är gott har jag kommit på.
Eller iaf när man är hungrig.
Vilket jag var nu och tog mig en färdigrätt. Det skulle jag kunna leva på :D
Nej kanske inte men ändå, när nöden kräver så.
Sitter här och lyssnar på crashdiet.
Fick med en 3 spårig skiva när jag köpte sweden rock magazine idag.

Detta har hänt idag:
Var hem och käkade lite mat, sen iväg till borlänge igen och till musikaffärn med mitt musikprogram.
Men dom hade inte tid att visa hur man gjorde så jag ska dit på onsdag eller torsdag. :D
Hoppas jag fattar lite mer då :D
Vore kul att kunna spela in lite.

Nu sitter jag som sagt och äter och lyssnar på musik.

Have a good night.

Dagens låt:



Crashdiet-One of a kind


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0