Guns n roses, in my heart

Dagens inlägg!!

Idag har jag haft yrke och jag har hållit på att fixat och trixat med mitt skå och det som ska bli en gitarr så småningom.
Sen när jag kom hem vart det att käka pizza :D
Trevlans, och nu sitter jag och tittar på bröllop och jäkelskap.
SJust det sen var jag på biblioteket och lånade carnival of sins med mötley crue på dvd.
Så nu har jag nått att göra i helgen :D
Den är så sjukt bra.

Aja nu ska jag fortästta titta sen sova. ha en bra kväll.

Dagens låt:



Guns n roses-Nightrain.

Har precis lärt mig spelat introriffet på gitarr.
Denna låten är gnr s bästa låt, enligt mig.
Och jag tycker spelningarna på ritz är grymma så därför tog jag denna video.
:D Enjoy!!!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0