LOVE LOVE LOVE<3

Vad heter ni? Fredrik Sofie 
Hur träffades ni? Öhm sockernatten var väl första moment
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop?nope
Har ni barn? hahah nej
Har båda körkort? Japp, moppekort ^^
Kommer du ihåg er första kyss?Det är klart<3
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag, mitt dumma nöt<3
Vem är äldst? Jag,
Vilka stjärntecken är ni?Lejon,Grr
Vem fyller först på året? Jag, 2 dagar före
Vem är längst? Miig
Vem sjunger bäst? Älsklingen ofc
Håller ni i handen på stan? Japp
Var nån av er oskuld när ni träffades?Båda
Kände ni varann innan ni blev ihop? Jao
Vad har ni gemensamt? öhm, en del musik, kompis-Sallad<3
Blev du kär i första ögonkastet? Njae. 
Har ni någon speciell låt? Yezbox, Fall for you,Du är allt. osv
Har ni några "fri kort"? Öh nej det har vi inte.
Har ni stora framtidsplaner? Öhm ja kan man väl säga<3
Har ni gråtit i varandras armar?  Japp, många gånger.
Har ni varit utomlands tillammans? Nej.
Vilket är ert bästa minne? 5 april tror jag nog eller hela sommaren är ett enda stort minne.
Vem lagar bäst mat? Vi tillsammans.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser, tittar på film (busar)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja det gör vi<3
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?Nej, 7km. 
Blir du lätt svartsjuk? Jag har bättrat mig
Brukar ni bråka? Ibland, mest om småsaker.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms.ar hela dagarna.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen, dom som fångade mitt hjärta från första stunden.
Vad använder ni för preventivmedel? p-piller
Brukar nån av er prata i sömnen?Nej det tror jag inte.


Kommentarer
Postat av: SOFiE

AWWWWW, sötnosen <3333

2010-03-24 @ 22:42:41
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0