Shout it out loud!!!!

whats up!!

Nu var man då hemma efter en heldag på stan.
Först bowling med älskling och märtha. :D
Kul vare, flera år sen jag spela.
Sen varte kupolen, jag köpte inget men tjejerna shoppa på som galningar :D
Käkade på donken osv.
Sen vart det hem och baka kladdkaka och titta sveriges värsta bilförare, tror aldirg jag har skrattat så myket.
Dom är så sjukt dåliga :D hahah
Ahja nu ska jag lägga mig och titta på film.
Godnatt

Dagens låt:



Denna låt som jag hittade igår, den blir dagens låt.
Så fort jag fptt en ledig stund har denna dånat i högtalarna.
Dirty penny \m/\m/

Här kommer också bilder från dagen på bowlingen :D



Älsklingen körde med en egen taktik som gick hem ganska bra :D<3



Märtha i egen hög person, med ett klot i högst hugg. :)


Kommentarer
Postat av: Märtha

Titta på glada pojken i bakgrunden :-)

2010-03-05 @ 09:12:22

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0