Sofen och jag brukar ligga i samma säng<3

Gokväll.

Har precis bakat en kladdkaka som jag snart ska smaska på. :D
Sen blire en film också, har dock inte bestämt vilken än.

Idag har jag varit med älskling liksom jag var igår.
Mysigt värre och vi bestämde oss för att sova på golvet på madrasser ist för i sängen så det var lite mysigt :D
Hahah små barnungar som vi är så har vi kollat på happy fet och lilla jönssonligan :D
Sen har vi spelat guitar hero och lips också.
Trevligt trevligt det med.
När hon åkte hem så fortsatte jag spela guitar hero.
Så fick jag se en trevlig överaskning, mötley crue har en låt med där. :D
Looks that kill!!

Imorron så har jag sovmorgon till halv 11 så jag kan ta en senare buss :D
Faan så skönt att sova lite längre. :D

Ha en trevlig söndag kväll nu alihopa.

Dagens låt blir:



En sololåt av Vince neil-Tattos and tequila.
Grymt bra refräng!!!


Kommentarer
Postat av: SOFiE

DUUU GÖR MIG SÅ JÄVLA GAAAALET KÄR <3

2010-03-21 @ 23:39:06
URL: http://sofieestille.blogg.se/
Postat av: Recklesslife

sv: ärligt tala så tycker jag inte att han har jätte bra röst, han skriker mest eller nått :P jag tror dom skulle kunna bli ännu bättre med en annan sångare.. med tanke på hur bra nicki Kin är på gitarr och jp white på bas :P men sure, lizzy har en jävla cool attityd som blir svår att ersätta :)

2010-03-22 @ 02:05:46
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0