Sprudlande glädje och långa nätter. Äh ja vettefan men nått smart kan man ju skriva.

Då kom man hem från musiktävlingen.
Det varr väl hyffsat kul.
Trött som fan dock och ont i huvudet annars äre bra :D
Ingen mat har jag ätit idag heller typ.
Jag vet inte om lite chips och typ 1/6 färdigrätt räknas som mat och mer blire inte för jag fick plötsligt så dålig matlust när jag steg innanför dörren.
Kul att man alltid kan glädja vissa när man kommer hem( inte alls ironisk) nej då!!

Aja jag ska inte börja gnälla nu utan jag ska dundra på med musik tills jag somnar.
Mötley och lite annan glam fåre bli.
Have a good night.

Ps. Skola imorron, fan vad skönt egentligen då blir allt som vanligt!!

We will rock you!!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0