This is who i am.

Nyhet: ofta fångarna på fortet ska återkomma :D
Såg det på blogg.se startsida.
Det kan ju bli väldans trevligt :D

Idag har jag varit i skolan och bl.a gjort ett matteprov, är inte klar men det jag gjort gick nog ganska bra hoppas jag.
Sen vart det gitarrlektion.
Läxa: Introriff till live wire och looks that kills av mötley crue.
Det var la trevligt.
Nu ska jag städa lite för imorron kommer älskling och hälsar på och ska sova här.
Då kan det inte se ut som en håla :D
Ha en jävlans trevlig kväll.

Dagens låt:



Three days grace- Scared.
Grym låt de där :D


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; disc2 kan man iaf köpa på discshop.se!

men det är typ bara att söka på google så borde det komma nån sida där hela finns :p

2010-04-01 @ 12:27:46
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC''

eller hahha. glöm detdär, jag läste fel, det är två disc i samma film, det var så det stod inte att det bara var disc 2 utan två st ;p hahha

2010-04-01 @ 12:29:40
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0