Dålig update men mycket att göra!!!

Förlåt, det har varit dåligt med update i helgen.
Men det har varit väldigt mycket upptaget.

Det började med att jag och älskling och märtha var på chapfestival på coz.
Vi hade väldigt trevligt och favoriten för alla var nog jackarou.
Dom är grymma :D
Kommer bli stora, säker på det. 


Jackarou trummisen(Mattson)


Halvdålig bild på micke!och emanuel!! från jackarou 

Ett litet smakprov på vad jackarou är kommer här




Sen gårdagen spenderades med att gå på rättviks marknaden. 
trevligt trevligt, köpte en ny tisha och två mötley affisher, bilder kommer sen. 
Var där med familjen+älsklingen. 

Hon har sovit hos mig hela helgen för övrigt så att alla vet liksom. 
Mycket mys hare varit.
 Idag så åkte hon hem och jag har börjat skrapa färg på uthuset. 
Inte jättekul men tjänar pengar.
har ju dock mötley,crashdiet och hardcore superstar i lurarna smatidigt som botar tillvaron lite :D

Nu ska jag gå ner och grilla med päronen.
Ha en trevlig kväll allihopa.

Dagens låt får vara denna:



Whitesnake-All for love.

Grym låt(går inte att sitta still)


Kommentarer
Postat av: sofen *foto-vardag*

och mig på sms, men det räknas säkert inte :O

2010-05-09 @ 20:20:00
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Postat av: Märtha

Jag är så kär i det dära bandet :-D Seaside blir nog kalas!

2010-05-09 @ 20:42:24
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; jaa=)

neejfaan gör man bara?

jag ser då hela mina ;O

2010-05-09 @ 21:48:19
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha ja verkligen.

thanks man ;)

2010-05-10 @ 16:09:42
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0