Månday!!

Gokväll allesammans.

Sitter här och lyssnar på trevlig musik.
har nyss avslutat mitt musikprogram, har äntligen fått igång det, det tog bara 5 månader :D
Men nu fattar jag hur man ska göra.
Idag har jag varit i skolan till 4, tuff början på veckan men vafan den är ju bara 3 dagar lång så. :D 
Men den gick hyfsat fort ändå.
Sen varte hem och inte gjort så mycket.
Nu sitter jag här, och ska snart gå och lägga mig.



Imorgon blire ku och träffa älskling och märtha +fler.
Det blir la trevligt.



Änt vi söta nå? <3
Nu ska jag gå och lägga mig och prata med älskling i telefonen.
God natt med er.!!

Dagens låt:




Mötley crue- Motherfucker of the year

Kommentarer
Postat av: Ida

Thanks!



Ja, han har fint hår min lille älskling! :)

2010-05-10 @ 22:43:34
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0