MÖTLEY!!

Nån som har en biljett den vill bli av med till sonisphere?
Jag köper den om den inte är allt för dyr.
Måste fan se mötley när dom kommer till sverige. :O
Jag är i extas just nu.

Försöker få tag i biljetter till höger och vänster.
Aja får se om jag lyckas.


Mick,Vince,Nikki och Tommy
God Damn!!


Har beställt två filmer med crue nu.

Denna videon är med i en av dom.
Det är från en spelning i buenos aires då det regnade som fan, coolt att se tänkte jag.
Dom ska fan ha en eloge för att dom spelar i sånt väder.

Den andra filmen var carnival of sins.
Nu längtar jag tills dom kommer i min brevlåda.
!!!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse

haha tack så mycket o fan va sweet! din blogg e ju grym den me o ska lätt följas! massa mötley gillar vi, och du JAG har sonispherebiljett men den håller jag hårt i för det ska bli så jävla underbart att se mötley igen ;D

2010-05-16 @ 00:38:41
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0