Filmen gjorde mig galen!

Jag har blivit galen!!
Såg nyss på filmen number 23 på tv4 och för er som såg/sett den så handlar den om att nummer 23 förföljer jim carrey(som är huvudrolen) i hans liv med massa saker, eller har med nummer 23 att göra.
Nu har jag börjat fått en noja om att allt bra händer mig på nummer 9 eftersom det är mitt tur nummer och allt dåligt med nummer 11.
Har hittat massa saker som hör ihop med det och ju mer man tänker på det destå läskigare blir det.
Hoppas inte jag blir galen bara.
För er som inte såg den ikväll så tycker jag ni ska se den, den varriktigt bra!!

Nu ska jag se om det blir en sen natt ikväll också eller om jag snart ska lägga mig.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan att jag missade den, måste se till å se den nån annan gång!

2010-11-07 @ 12:39:00
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0