Sweden rock släpp!!

Sweden rock släpper nya band idag igen.

Hyffsade band men inget jättespännande än :D

Dagens lista består av.

Rhapsody of fire är inget känt för mig och inget jag känner för att lyssna på men helt klart bra i den genren!
Svenska mustasch kommer att entra scenen också, kan vara kul att se fast jag har hört mycket dåligt om dom.
Walter trout, en blsgitarr legend som har lirat sen 65, riktigt bra måste jag säga, skulle vara kul att se.
Groundhogs är inte direkt något jag lyssna på så om jag besöker sweden rock så hoppar jag nog dom.

som sagt inget stort dragplåster än så länge för min del men jag hoppas på mycket bra senare!
Dom vill väl hålla på godbitarna!


Kommentarer
Postat av: annie

åh tack så mycket :) glad jag blev! hoppas du med får en bra dag...!

2010-11-04 @ 13:18:49
URL: http://annieny.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0