Idioter finns det gott om

Jag har varit borta på semester till ullared med familjen i några dagar.
Köpt mig en massa fina saker som kläder,skitsnygga converse,hårspray och massa småsaker.
Jag saknar min flickvän så det svider i hjärtat, men imorron får jag äntligen träffa henne igen<3


Ska det vara så frukansvärt svårt för folk att ta in i huvudet att jag har träffat någon jag älskar mer än någonting annat, hon gör mej alltid glad och allt är hur bra som helst.

Måste folk klaga på andras liv när den i fråga förmodligen har ett sämre?
Bara undrar


Kommentarer
Postat av: Karin

Idioter är jobbiga (åh, smart sagt av mig).



Sv: Vad duktig du är! :D

2011-08-03 @ 20:17:32
URL: http://mysterycity.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0