Fotodag!

What happens today?

Vaknade halv ett och drog mig till duschen och nu har jag planerat att gå ut i kylan och fota lite med flickvännen.
Skulle dra på mig något fint så skulle hon fota mig.
Hoppas på lite bra bilder till den nya headern som jagtänkte göra.
Dags för en förändring såhär vid årsskiftet.


Vi får se vad som händer men jag ska även ta lite egna bilder som jag kommer slänga upp här på bloggen.
Ska bara ladda batterierna.
Hmm....var är laddaren.
Ska leta efter den nu.

Hörs senare.



Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Bra det ;D Har förövrigt en sån där tramsig frågestund i min blogg nu. Hit me with your crazy shit ;)

2011-01-02 @ 14:35:51
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Svar: Ja, Peace & Love är ju aningen närmare... Så ja det vore ju inte helt fel om dom kom dit!! ;D

2011-01-02 @ 14:42:06
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0