List-dags.

1. Är du homo, bi eller streight? I am as streight as a man can be.
2. Hur många flickvänner/pojkvänner har du haft? Efter övervägande med mejsjälv så har jag kommit fram till..2 & ½
3. Vad gör du för att visa din partner att du älskar honom/henne? Det beror väl på? Just nu så skulle jag nog känna för att se henne i ögonen och bara berätta hur mycket jag älskar henne.
4. Är kärlek och relationer viktigt för dig? Det är mycket viktigt
5. Skäms du eller är du stolt över din sexuella läggning? Av dom två alternativen så är jag nog stolt som en tupp.
6. Hur ser du på sex? Som vilken siffra som helst? (jävligt skönt och upphetsande annars)
7. Är du dominant i ett förhållande? Hahahahahaha, nä.
8. Hur ska en bra och mysig kyss gå till? Steg 1,Snygg tjej. Steg 2,sätt dit läpparna mot hennes läppar. Steg 3, Avfyra och se vad som händer, jag menar hur ska man beskriva det?
9. Ältar du dåliga minnen ofta? Ältar gör jag inte, skrattar åt kanske är rätt begrepp.
10. Har du varit med om något riktigt hemskt (trauma)? Ja, fast hemskt och hemskt? Patetiskt.ja 
11. När du är nere, lyssnar du sorglig musik då? Nej borde jag det, är det sorgligt att gå ner eller bara för att jag är uppe på mitt rum så måste jag lyssna på glad musik.
12. Lider du av någon psykisk sjukdom? Vilken?Ja nått fel tror jag fan att det är iaf, ingen vet riktigt vad.
13. Vilken outfit kör du på till fest? Dom få gånger jag går på fest så brukar jag spöka ut mig som vanligt.
14. Vilken outfit kör du på till vardags?Som vanligt. Bandtröja,tajta jeans och en del accersoarer eller hur fan det stavas.
15. Kan du gå i klackskor? I have no idea.
16. Kan du sjunga så det låter bra? Ja det kan jag, speciellt döva uppskattar det.
17. Har du mossa på låren? WTF? Trodde den hörde hemma i skogen, jag menar jag är inte såå gammal än.
18. Har du varit otrogen någon gång? om ja, varför?Jag svarar nog kanske på den frågan och sen tyckte jag iaf att jag hade goda skäl.
19. Tänker du ofta "elaka" tankar om andra? OHJA!!!
20. Bor det en liten fjortis inne i dig?Asså,hallååe. D e väl sjÄlvklarT att d gör xD<3 
21. Tycker du att du själv är snygg?Nu svarar jag helt ärligt på den här frågan för en gångs skull. (ibland har jag inga problem med mitt yttre, fast då skare va en riktigt bra hår-dag)
22. Nämn en person som du tycker är fulare än dig! Jag tycker faktsikt att jag ligger bättre toppad än exempelvis Darin.  
23. Är du störd? Jamen har jag inte redan sagt det? Tyckte jag nämnde det, eller psykisk sjuk vare ja. Same shit different names.
24. Vad tycker du om invandrare? Dom gör god pizza och kebab.
25. Har du provat att steka glass nån gång?Men så störd ärr jag inte, eller vänta.... jo det har jag.
26. Blir du pinsam på fyllan? om ja, berätta vad du gör!Don´t really have the experience
27. I vilken ordning torkar du dig efter att du duschat?Håret först sen magen,ryggen,armarna,benen,kuken,rumpan, och sista fötterna. Now you know.
28. Har du önskat att någon vore död nån gång? Det har hänt, men sen kom jag på att vem fan ska ersätta min plats då? Jag har ju kommit hit till jorden av en mening.
29. Berätta om en dröm som ofta återkommer när du sover. Jag vet inte riktigt, tycker inte jag drömmer något nuförtiden? 
30. Var denna listan rolig? Njae, det var väl att ta i, mina svar är roliga men listan sög.


Kommentarer
Postat av: Duff

Hah ja, min bebis !

2011-07-20 @ 00:34:28
URL: http://lifeislikeahighway.blogg.se/
Postat av: Sandra

Absolut, ska inte klaga alls. Själv då? :)

2011-07-20 @ 00:40:37
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Svar: Det var ju bra det :)

Ääääh det finns ju värre om man säger så :D

2011-07-20 @ 01:24:19
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja :)

Jodå det är bra med mig :)

Hur är det själv?

2011-07-20 @ 09:37:47
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Ida-foto ♥

svar: okej hehe :9

2011-07-20 @ 12:29:33
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Så du bor i Borlänge då eller?

2011-07-20 @ 14:39:25
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Ida

Absolut får du lösenordet om jag bestämmer mig för att lösenordsskydda bloggen :)

2011-07-20 @ 16:41:37
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0