Bara för att jag tycker det här är så kul!!

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Sven Fredrik Axel Svensson
2. Exakt ålder? -  17år och 10 månader
3. Vart bor du? - Solvarbo
4. Bor tillsammans med? -Mor,Far och syster
5. Husdjur? -Ja ohja.
6. Färg på ditt hus? -Grått
7. När är du född? -1993
8. Klass? - Hantverkslinjen trä 2an
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? - äh, sånt hinner man ju med?
11. När ska du sova ikväll? - Tidigt i hope
13. Duschat idag? - Yes faktiskt.
14. Kramat någon idag? - Det har jag :)
15. Pussat någon idag? - Massor<3
16. Vad har du ätit? - En tallrik fil och flingor,en macka och glass
17. Dagens klädsel? - Lite blandat, just nu röda jeans och mötley tisha
19. Dagens sötnos? - Kellywiee!
20. Dagens roligaste? - Oj, fiskminen kanske :)
21. Har du många vänner? - tillräckligt
22. Hur många har du kysst? -på riktigt, 3 typ.
23. Vem kramade du senast? - Kelly
24. Hur många vill du ha sex med? -vafan är det för fråga. Har inget antal jag måste nå upp till.  
25. Hur många har varit otrogna med dig? - venne.
27. Har du pojk-/flickvän? - Yes i have!
28. Vem pratade du med i telefon senast? -Michelle berglind AKA Kelly 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -Hahah kelly, Inte okej:(<3

FAVORIT:
31. Film? - Fast and the furious hör fortfarande till favoriterna efter alla dessa år.
32. Låt? - Kickstart my heart
33. Mat? - Grillat kött,potatisgratäng och bea sås!!
34. Dryck? - Coca cola
37. Stad? -Los Angeles (inte varit där men hört att det ska vara fint,höhöhö!)
38. Land? - Efter som L.A ligger i Usa så tar jag väl det.
39. Ämne i skolan? Yrke=Trä lektioner
40. År? -ser ut att bli 2011 :)

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -Kelly
42. Personen du kysste? - Kelly
43. Gången du spydde? - Magsjuka för nån månad sen
44. Gången du grät? - Kommer jag verkligen inte ihåg
45. Pizzan du åt? - Kebabpizza med strips igår^^
46. Gången du var i göteborg? - förra sommaren.
47. Gången du var i stockholm? - Hardcore superstar med support på cirkus i april nån gång.
48. Gången du var full? - I´m a proud nykterist än så länge.
49. Gången du var hög? - Ursäkta, ja men det var väl för 10 min sen. Nej aldrig vart
50. Personen som såg dig gråta? -Jag vet inte, gråta löser inget.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? -Eftersom jag inte dricker så gillar jag att vara hemma å mysa fast kan ju vara trevligt att vara ute och träffa folket också. Blir nog lite både och där.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv Spel!
55. Singel eller upptagen? - Upptagen<3
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -Inget av det 
58. Ragga eller bli uppraggad? - Oh,svårt. vet inte
59. Big brother eller paradise hotel? - BIG BROTHER!
60. Svart hår eller blont? - Svart hår
61. Blåa ögon eller bruna? -blå
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - COCA COLA, Alla gånger!
66. Pizza eller kebab? -Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - kan tolkas olika, men att känna sig älskad är underbart<3
69. Leva eller dö? -LEva uppenbarligen, annars hade jag nog varit död nu om jag föradragit de?

ANTAL:
70. Personer du älskar? - 1
71. Personer du hatar? - Några stycken(Hate is a storng word, but i really really dont like u^^)
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Uppenbarligen många i världen, frågan är konstigt formulerad.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? - Många!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -Hahah räknas rix fm. Annars är det nog bara lokala som gäller i år tyvärr.
76. Gånger du haft minnesluckor? -det händer, fast jag inte dricker.  
77. Piercingar har du? - En, i örat
78. Personer du saknar just nu? -Kelly och några fler som jag icke nämner 
79. Gånger ditt hjärta brustit? -en gång för länge sen antar jag.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - KELLY!
81. Ska du träffa imorgon? - Alla på KH, sen vette fan.
82. Sjöng du senast för? - KElly, high school musical^^
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Rikki
84. Spelade du tv-spel med senast? - Mej själv igår.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Kelly, ja tack<3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Finns ju en del.
87. Förtjänar att dö? - Ingen jag känner, inte dö, det är för lindrigt. Nej då men det är väl lite väl kanske??
89. Vill du sova brevid inatt? -Min flickvän

VAD:
90. Gör dig glad? -Kelly,Gitarr,musik,vänner och cola
91. Gör dig ledsen? - Skitsnack och folk som inte är som man tror.
92. Vad vill du helst göra nu? -Äta, jag dör av hunger
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå upp allt för tidigt imorron
94. Vill du ha nu? - Mat!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -Festivalbiljetter,pengar,gitarr tillbehör. 
96. Längtar du till? - Sommarlov och körkort. Och nästa gång jag får träffa kelly <3
97. Tycker du om dina betyg? -Kunde vart bättre men klagar inte
98. Ångrar du i ditt liv? - OJOJOJ!!
99. Är det bästa som har hänt dig? -Det känns som att jag får svara Kelly på den där också<3


Kommentarer
Postat av: kick-off göteborg

Älskar den här bloggen, hålla upp den stora arbete önskar er all lycka

2011-06-08 @ 12:41:01
URL: http://oceangroup.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0