Im back in buisness!!

INTERNET IS BACK TO STAY.

Fan vad underbart, jag nämnde ju tidigare att åskan tagit vårat internet här hemma.
Men nu har vi äntligen fixat till det, bloggandet kan fortsätta.

Nu kommer ni får se mycket mer av mej här på bloggen.
Ska försöka fota,dokumentera och uppdatare så ofta jag kan.

Kan också passa på att säga att det var inte meningen att jag skulle på peace and love heller.
Men min mor var så snäll att hon iaf köpte ett torsdagspass.
Då får jag se.

Veronica maggio
Volbeat
All time low
The ark
M.fl

Det var snällt för att jag ville bara gå på torsdagen och lördagen egentligen.
Alla andra dagar suger men jag fick hälften, alltid något.

Ha en bra fortsättnig på kvällen.

Its me, back on trakk.

Förändringar kan komma att ske under de snaraste timmarna så ni är beredda på det.



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0