Bandsläpp

Termometern visar plusgrader vid husväggen och solen skiner, kanske är våren påväg snart!
Mars har precis börjat och så vitt jag vet så brukar det vara hyffsat bart i början på april.

Men skitsamma var inte det jag skulle ta upp.
Måste ju bara säga att Rockstad falun levererade ett band över mina förväntningar.
Helloween kommer att besöka dalarna och altså befinna sig inom en radie på 3-4mil.
Ska man gå, jag funderar så det knakar men det är inte direkt mycket mer jag vill se, fast vafan 666kr är inte så farligt.

Sen får mig sig också samma dag ett bbandsläpp från peace and loves hemsida som innebär VOLBEAT m.m
Men ja, det blir mer och mer intressant eller ja iaf några band jag vill se.
Men det finns mycket kvar att hämta på den fronten.

Jag vill se ett ordentligt bandsläpp sen. Något i stil med Reckless love, Hardcore superstar,Mötley crue(om jag själv fick bestämma), L.A Guns, Hinder,Muse osv.



Helloween-Till Rockstad Falun-2011

Volbeat till Peace and love 2011!


Kommentarer
Postat av: Karin

VARFÖR HAR ALLA VÅR UTOM VI? Här (norr om Stockholm) är det fan kallt, typ en minusgrad, mulet och massa jävla snö. Det verkar vara vårväder både söder om oss och norr om oss, så vad har hänt här kan man fråga sig?

Jag fryser.



Och de flesta festivalernas bandsläpp suger i stort sett i år vad det verkar! Tråkiiigt. Förra sommaren ville man gå på alla festivaler men nu vet man inte vilken halvtaskig jävel man ska åka till :o

2011-03-01 @ 14:40:34
URL: http://mysterycity.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC

det är ggggrymt att jag ska få se volbeat på peace igen!!



SV; i know! ;) fast tycker faktiskt själv att den till höger är liiiiiiiite mycke mer snyggare, den andra är ba grymt frän ;d

2011-03-01 @ 16:52:20
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Herregud, finns ju inga hyfsade bandsläpp i år över huvud taget! Tacka vettja förra året :o

2011-03-01 @ 22:56:24
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/
Postat av: linnéa

Ser man på. Rätt kul grej det där tycker jag. Vad gör ni för något då?

2011-03-02 @ 19:50:12
URL: http://tenn.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0