I would catch a grenade for you<3

Måndag kväll.
Sista apuveckan gör sitt nu, bara 4 dagar kvar.
Ska bli såå skönt att komma tillbaka till skolan.
Igår kväll så fixade jag en besiktningstid till min bil.
Den är om två veckor, så då måste min bil vara klar.

Nu står den med grundfärg och är redo att bli målad med färg med början imorgon skulle jag tro.


Sitter och saknar min flickvän oerhört mycket, det är för länge mellan vi ses tycker jag.
Att det ska vara så himlans långt och dåliga bussförbindelser. I HATE IT.
Men imorron så ska jag troligen träffa henne lite,JAAA <3
Jag älskar dej Michelle Berglind<3<3


Kommentarer
Postat av: Rakel

Asså... Jag måste bara... Sökte på Hardcore Superstar och kom hit, men iaf, det verkar ju som att ingen verkligen älskar sin pojk-/flickvän, men nu blev det motbevisat :) <3

2011-10-04 @ 22:01:07
URL: http://rakhellberg.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0