Tisdag.

Jag har fått ett brev.
Det var från posten,jag öpnnade brevet och det första jag får se med stro text.
DITT KÖRKORT HAR KOMMIT-DU MÅSTE HÄMTA DET PERSONLIGEN.

WOho, äntligen får jag det lilla plastkortet också. känns inte så high-tech och åka på en papperslapp.



Jag saknar min flickvän kellywiiiiiiiie så det knakar i magen<3
Jag fick iaf vakna upp brevid henne imorse innan jag drog mej till praktiken.

Jag längtar tills man flyttar hemifrån och kan sova med varandra jämt, det här är lite hårt faktiskt.
Vi bor föör långt ifrån varandra.


Undrar om det står kvar?
Detta skrevs när jag var på västkusten i somras.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja, frysa är ju inget roligt.

2011-09-13 @ 21:44:48
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Felicia Johansson

Jag håller faktiskt med dig där! Regn, blåst, storm, kyla och allt det där kan faktiskt gå och dö..



Tack så jättemycket :)

2011-09-13 @ 22:27:35
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0