Dagens band!

Vad ska man hitta på med när man bara går hemma hela dagarna.
Det blir såklart en hel del gitarrspelande såklart. Några timmar om dagen blir det allt. Idag har jag dessutom varit duktig och målat lite staket men regnet kom så jag hann inte riktigt färdigt. (Fast är bara på första omgången målning av 2)


Jag tänkte att jag slänger in lite fler bilder från skogsröjet på ett band som jag tycker gjorde riktigt bra ifrån sig.
Men först en video med första singeln från deras senaste platta som jag för övrigt fick signerad av bandet efter spelningen. :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

h.e.a.t var sjukt bra på skogsröjet , mycket bättre än på srf!:D

2012-08-22 @ 19:57:57
URL: http://lajjjne.devote.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0