Godis!

 
 
Idag skulle jag vilja lyfta fram ett band som är riktigt bra. Man kan väl säga att de var mina första största rockidoler.
Guns N Roses var namnet. Och det jag är ute efter är den bästa uppsättningen vilket var på tiden då de släppte appetite for destruction. Det vill säga Axl Rose på sång, Slash sologitarr,Izzy Stradlin kompgitarr,Duff McKagan på bas och Steven adler på trummor. Finns inte mycket som slår den uppsättningen. Pure Rock n roll!
 
Den nya uppsättningen som består av bland annat axl rose och dj ashba är inte alls så glamorös och jag bryr mig ärligt talat inte om de. Axl rose har inte "det" längre och jag tycker att de borde lagt ner för länge sen istället för att ta en massa skit på typ varje spelning.
 
Jag var dock på Slash egna konsert 2010 @ getaway rock festivalen med Myles Kennedy på sång. Där har vi en kille som verkligen inte nått sitt bäst före datum. Tycker att han gör ett riktigt bra jobb med Guns N Roses låtarna också. Här kommer iaf ett favorit klipp från gamla uppsättning från en spelning på ritz 1988.
Slänger in lite blandade favoritbilder från den tiden också! Enjoy!
 
 Som sagt, det här..det är riktig rock n roll de, utan konstigheter.
 
 
Här är från spelningen jag var på 2010,bild 1 och 2 alltså. Resterande är från internet.
 
 

Kommentarer
Postat av: ina

håller med, dom borde lägga av, känns inte alls bra längre.

sv: nej tyvärr inte, ville dit men kunde inte :( den är från konserten i helsingfors som jag var på i somras :)

Svar: Aha i see! :) Var det den med harcore superstar och crashdiet bl.a? :)
Fredrik Svensson

2012-08-24 @ 14:42:16
URL: http://lifeisreal.devote.se
Postat av: Jojo

Guns i originaluppsättning är oslagbara!

Sv: Jag längtar redan till studenten haha men att söka jobb verkar inte vara nån höjdare... :/

Svar: Sv: Det finns inte mycket som slår den uppsättningen! :) Bäst!!Jag förstår att man längtar. det gjorde jag med! :)
Fredrik Svensson

2012-08-24 @ 15:34:29
URL: http://bassfucker.blogg.se
Postat av: Johanna

Har en tävling på gång på bloggen! Du hittar den på länken jag skickat med!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/23/8505635-tavling-i-samarbete-med-iphonevantarse/#kommentarer

Ber om ursäkt i fall du inte uppskattar såna här kommentarer.

Svar: jag kollar in den imorron! :) haft en bra dag? :)
Fredrik Svensson

2012-08-24 @ 15:56:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh, älskar Gund N' Roses, så otroligt bra! :D

Svar: Sv:Guns n roses är bland det bästa som finns! :) gamla guns n roses alltså.
Fredrik Svensson

2012-08-24 @ 16:44:53
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Carro

yeah!

sv: haha, det är så värdelöst när man vänder på dygnet! Jag har försökt att inte vända för mkt på det denna semestern, annars blir det lätt så. Vi får se hur trött jag är på måndag när jag börjar jobba igen ;) tjaa, jag tyckte snabba cash var bra, men inte det bäst ajag sett.. jag hade nog likagärna kunnat se den på dvd hemma faktiskt. Vissa filmer ska man ju verkligen se på bio pga alla effekter osv för upplevelsens skull, men det är verkligen inget som behövs på denna.

Svar: sv: jag håller verkligen med! Jag kommer nog se den hemma på dvd skulle jag tro. Känns mer värt att som sagt gå på någon med mycket effekter och coolt ljud! :) längtar som en tok efter the hobbit,efterföljaren av sagan om ringen. Den kommer jag definitivt se på bio. .)
Fredrik Svensson

2012-08-24 @ 22:51:24
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Rebecca

Dom är sjukt bra, grymt att ha sett dom live :)

2012-08-27 @ 22:53:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0