L.A. Guns

Jag har roat några timmar till at göra om min blogg litegrann. Jag tycker att det är ett roligt tidsfördriv ibland.
Jag märker själv att jag har fått mycket mer inspiration att skriva nu på sista tiden.
Det kan ju ha med att jag inte har så mycket annat att göra på dagarna än att tipsa om bra musik osv.
 

 
På tal om det så tänkte jag återigen ta upp skogsröjet. Där jag njöt till tonerna från L.A Guns.
De var fruktansvärt bra och som jag tidigare uttryckte mig i ett inlägg så skäms jag fortfarande för att jag inte lyssnat så mycket på de innan. Såhär i efterhand så har jag lyssnat väldigt mycket på de och särskilt nu ikväll.
Har precis lyssnat igenom deras nya album och jag måste säga att det lät verkligen Grymt bra.
You better not love me och queenie utses som favoriter på skivan.
Jag slänger upp en länk så att ni kan lyssna och beundra. Samtidigt som ni kollar bilderna som jag tog.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Missade LA Guns eftersom jag satt i en bil på väg ner til Röjet då :(

Svar: Åh vad synd, de var väldigt bra. Har du sett dem tidigare? :)
Fredrik Svensson

2012-08-23 @ 06:18:12
URL: http://drinkitup.blogg.se
Postat av: Julia

sv; Hej! Asså det var ganska så torr humor i filmen, men man skrattade åt den ändå, så jag kan väl rekommendera den om du gillar såna filmer! :)

2012-08-23 @ 09:52:40
URL: http://www.jullish.blogg.se
Postat av: Carro

Grymma bilder!

Sv: men TACK! Vad glad jag blev för din kommentar! Jag tror foo fighters kommer passa perfa till hantelövningarna.. känns som att det ska va lite rockigt när man kör styrka! Man tar ju i lite bättre då ;)

2012-08-23 @ 11:18:22
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Karin

Sv: Jaa! :D Kan fortfarande inte fatta vad som hände hahah. Tack eller nåt ^^ Och ja det var skitbra, allting. Det enda som var jobbigt var att det inte gick att sova, men vi överlevde.
Och alltså L.A. Guns. Fan vad jag älskar dom, konserten var så bra och Hollywood Forever är så bra och bandet är bara så jävla bra.

2012-08-23 @ 12:26:11
URL: http://mysterycity.blogg.se
Postat av: Rebecca

Bloggen blev snygg :)!
Och jag har inte heller lyssnat på la guns tidigare, men dom var najs ;)

2012-08-23 @ 13:52:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se
Postat av: Karin

Sv: Det var det ^^ Vi sov i ett jättelitet tält. Det var så jävla kallt så att det gjorde ont fast vi tog på oss alla kläder, typ stickade tröjor, som vi hade med oss och man kunde inte sova och det var blött och folk skrek hela natten och spelade skithög musik och när de som var vakna längst gick och la sig vaknade de tidiga så det var liksom inte tyst på hela natten HAHAH. Så hemskt. Sov ni i bilen? Det måste ju ha varit bättre ändå.
Och ja! Dom måste komma tillbaka snart.

2012-08-23 @ 13:59:13
URL: http://mysterycity.blogg.se
Postat av: Karin

Sv: JAG HATAR TÄLT JA. Usch vi skulle ha haft en bil. Jag var ett totalt drägg efter första natten, sov högst ett par timmar och usch det var så varmt i tältet när vi vaknade, vi trodde vi skulle dö. En annan grej jag hatar med tält är när man vaknar och tror att klockan ska vara åtminstone 10 eller 11 eller något annat normalt och så är den typ halv sju och man måste fördriva massa tid utan att kunna sova ens.
Och jag tror det, jag såg dom i oktober förra året också. Men man ska ändå ha en jävla tur om dom ska lyckas vara inbokade nånstans utan åldersgräns, jag längtar tills jag är 18. Mindre än ett år kvar nu i alla fall.

2012-08-23 @ 14:12:41
URL: http://mysterycity.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0