Mycket text och lite Cinderella coming up!

 
Sysselsättning idag har varit att repeterat gitarrläxan tills imorron. Första lektionen på väldigt länge är imorron så det ska bli kul att få något nytt att bita i.
Det har inte kommit något paket med skivor idag. Men jag väntar!
Såhär på kvällskvisten så känns det väldigt skönt att veta att man snart får sova för jag är så himla rastlös när jag inte har något att göra.
Tänkte slänga mig i sängen och fortsätta kolla på family guy men jag tänkte också att jag skulle skriva något underhållande i detta inlägg, som kanske kan vara kul att läsa eller kolla på.
 

Det har blivit lite av en vana att jag lägger in ett bra band som jag börjat lyssna på eller som jag gillar.
Ska sätta mig ner och göra någonslags bild som jag kan lägga upp iaf ist för att skriva dagens låt. Jättetråkigt.
 
Kvällens band som jag tänkte bjuda er på är: Cinderella
 
Detta bandet var jag och min flickvän och kollade på i stockholm förra sommaren och det lät väldigt bra. Det var också våran första konsert tillsammans så det betyder väldigt mycket och det var superkul.
Det finns frukansvärt många bra låtar, skulle säga att den största delen av deras låtar är bra. Dock har de inte gjort jättemånga skivor.
Hörde om en nyhet på rocknytt att Sångaren Tom Keifer skulle släppa en soloskiva. Det kan ju bli bra hoppas jag.
 
Några av mina favoritlåtar är iaf. Once around the ride,night songs, coming home och Long cold winter.
Slänger upp den sistnämnda i ett klipp så är det bara att lyssna och njuta.
Lägger även upp bilder från Konserten. Dock var det så mörkt så många blev väldigt suddiga.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jojo

Sv: Tack! :) Jag gillar din blogg också :D

2012-08-23 @ 18:57:11
URL: http://bassfucker.blogg.se
Postat av: Carro

hehe jobbigt att du är så rastlös! Men vill och KAN du verkligen sova då? :P

2012-08-23 @ 21:35:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Nathalie Nyrén

Det var väligt gott! Haha ja lite synd där!

Ha en bra dag.

Svar: Ja det förstår jag! :) haft en bra dag? :)
Fredrik Svensson

2012-08-24 @ 07:57:08
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Julia

Sv; Jag lyssnar på nästan allt, men för det mesta det som går på radion haha! :)

Svar: okej, det låter bra det. Typ pop och rnb antar jag? :)
Fredrik Svensson

2012-08-24 @ 11:56:27
URL: http://jullish.blogg.se
Postat av: Julia

sv; ja men precis! :D allt bra med dig idag då ? :) kram

2012-08-25 @ 18:27:29
URL: http://www.jullish.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0