SKOGSRÖJET 2012

Hemma från skogsröjet..Eller ja, det var några dagar sedan men ändå.
Det var helt amazing iaf. Jag och Michelle är helnöjda trots att sömnen i bilen inte var den bästa.
Att få se några av favoriterna och träffa vissa av dom var awesome.
 
Lovade Ted Poley sångaren från Danger danger att jag skulle berätta för alla jag känner hur konserten var så det gör jag nu.
Den var riktigt jävla bra och så synd att jag inte var mer inlyssnad på låtarna som spelades. Hade typ hört 3 och jag skäms att jag inte lyssnat mer på de tidigare. Väldigt bra!
Tog en liten bild med han också som ni ser här och ha var så trevlig och rolig!
 
Några band som vi såg var...
 
H.E.A.T,Roxie 77,L.A Guns,Alice Cooper,Hardcore superstar,Michael monroe,Reckless love och många fler.
En grym överaskning var att jag inte hade läst på vem som var lead gittarist till alice cooper. Orianthi, "the queen of guitar" enligt mig. GRYMT!
Jag slänger in några bilder som jag tog och som jag vart ganska nöjd med.
Eftersom jag inte orkat redigerat så är kvaliten sådär på vissa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

H.e.a.t <3 :)
såg dom på sweden rock kryssningen förut :)

2012-08-20 @ 14:42:13
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0