All we want is SEX....

Klockn är ungefär halv 2 på natten, det verkar min flickän tycka är en bra tid att duscha på.
Så därför sitter jag här, i en något för liten fotölj på hennes lillasysters rum och bloggar.
Planerna är att gå och lägga sig väldigt snart för jag börjar bli trött.
Imorron så vet jag inte riktigt vad som händer, det blir nog något spontant.
 
Måste ju bara säga att jag är så jävla nyfiken på ny singlen av Mötley crue att jag kan smälla av.
Det är inte långt kvar nu och den lilla teasern vi fick för någon dag sen lät riktigt bra i mina öron.  Påminde om senaste albumet "Saints of Los Angeles". Hoppas att uppföljningen på den nya skivan som förhoppningsvis kommer så småningom blir lika bra.
Spännande spännande.
 
För er som inte hört den än, här kommer Mötley crue med låten SEX
 
 
 
Sen gör det ju inget att omslaget på den nya singeln är apsnyggt också.
 
Goodnight and sleep tight!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0