Jag önskar jag vore en rockstjärna..

Gokväll..
Här sitter jag nu,på en stol och la nyss ifrån mig gitarren. Vart lite riff såhär på kvällen.
Idag har jag släppt ifrån mig Michelle,hon skulle på nån filmkväll så jag får kvällen för mig själv.
Jag har faktiskt fått mycket gjort också för en gångs skull.
Skrivit ett personligt brev som kan vara väldigt bra att ha till jobbsökningar, plus att jag har sökt ett jobb hittils.
Håller på att leta flera också,man lär väl söka massor om man ska ha någon som helst chans att få något.
 
Jag är grymt galet hemskt mycket sugen på att få åka tillbaka till sweden rock. Det går helt enkelt inte att släppa allt bra som man såg där och vilken grym festival det var!
Här i borlänge är det ju helt jäcla dött när peace and love är slut. Finns ju ingenting att kolla på.
Man skulle ju bott i stockholm eller göteborg då hade man ju kunnat gå på sticky fingers och allt vad det heter.
 
Äh jag slänger in en fin låt som twisted sister lirade på sweden rock.
Nu ska jag äta glass med sirap och kolla på RAW!
 
 
Grym låt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var längesedan det var någonting bra spelning på Sticky nu :( Men vi har trädgårn ialla fall som har en del spelningar, dock är stället inte lika bra i min mening.

Svar: Jamen precis, om det inte är något bra på ett ställe så har ni ju flera. Vi har ett litet skitställe där man kan vara glad om man får se nån gammal trubadur en gång i halvåret. Inte det bästa alltså. Jag funderar på att dra iväg mig på Steel panther, antingen på trädgårn eller i stockholm. Ska du se dom? :)
Fredrik

2012-07-19 @ 06:18:53
URL: http://drinkitup.blogg.se
Postat av: Anna

Klart man ska bo i Göteborg :D

Svar: Jamen det var väl det jag tänkte. Vi får se vad som sker i framtiden men härifrån ska jag inom några år iaf. :)
Fredrik

2012-07-19 @ 21:00:29
URL: http://aannabelle.blogg.se
Postat av: Michelle

Åh Twisted! Jag hoppas att Sweden Rock inte krockar med studenten, vill verkligen dit igen.
De va så kung :D

Svar: Sv: Ja men eller hur, jag hoppas också det! Det var hur jäkla bra som helst :)<3
Fredrik

2012-07-19 @ 23:44:12
URL: http://kelliiberglind.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0