Långsamt genom rummet...

Framkallade ungefär 400 bilder och de hamned i brevlådan igår.
Det vart en hel del kort om man säger så, fast det är ju såklart mycket roligare att ha bilderna så man kan ta på dom och inte i datorn, det var även en liten säkerhets grej ifall de skulle raderas på något mystiskt vis.
Idag kom även en helt oförutsedd present på posten.
En rakhyvel från gilette, det var ju precis vad jag behövde liksom. Och så får men en sån helt gratis,brukar inte sånna var ganska dyra?
 
Var även till arbetsförmedlingen idag, nu ska det bli jobba av.
Fast jag tycker det verkar så svårt att söka jobb och sånt.
Ingen som vet nått kul jobb man kan söka?
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på Kent.
 
Här är min favoritlåt just nu!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0