OHYEAH!!

Jag tog tillfället i akt att klippa gräset för att betala en skuld som jag har till min mor.
Jag var skyldig henne pengar sedan jag köpte Slash nya skiva i början på juni. Då tyckte jag att det var ett smart sätt att bli kvitt den skulden. Såå värt det.
Jag tänkte faktiskt att jag kanske skulle ut och ta en tur med bilen, fast jag vet inte riktigt om jag orkar.
Men det är så sweet och åka runt och bara ha det fint,dunka lite rock n roll och bara leva once in a while.
 
Imorron hoppas jag på två saker.
1.Att mina nya framlysen till bilen kommer på posten.
2. Att jag får träffa flickvännen, det var allt för länge sen nu tycker jag.
 
Bjuder på nån gammal bild då jag inte befinner mig vid min egen dator. (tråkigt med inlägg utan bilder)
 
(bild från i höstas,Jag och Michelle i Särna)<3
 

Kommentarer
Postat av: EmmaSv - rockfotograf \m/

sv; tackar tackar :) Det jag gjorde var att börja gå på lokala spelningar och fota lite. Sen testade jag att skicka in mina foton till både Rockfoto och festivalphoto (nu finns det även crankitup och massa andra hemsidor)och skrev att jag gärna ville testa att fota åt dom. Jag fick dock kämpa ganska mycket för att få provfoto men det är bara att försöka o inte ge upp. :)
lycka till!

Svar: Och du! Vill de ha redigerade bilder eller orginal bilder om man skickar in dom? :D
Fredrik

2012-07-12 @ 12:28:29
URL: http://emmasv.blogg.se
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; jasså där ser man? :D Kul! Varför kom du inte fram och hälsade? Jag bits liksom inte ;)

jag stod i alla fall rätt långt fram i kön :)

2012-07-12 @ 15:14:43
URL: http://www.gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; jasså där ser man? :D Kul! Varför kom du inte fram och hälsade? Jag bits liksom inte ;)

jag stod i alla fall rätt långt fram i kön :)

Svar: Sv: Jag såg det på bilden du la upp, då kände jag igen dig från kön :)
Fredrik

2012-07-12 @ 15:14:43
URL: http://www.gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: ROCK YOUR HAIR MF! - en alternativ hårblogg

bor du och din flickvän långt ifrån varandra? D:

Svar: Njae, eller det är typ 6 mil så inte så jätte. Fast det känns långt :)
Fredrik

2012-07-13 @ 03:44:43
URL: http://www.rockyourhair.blogg.se
Postat av: Estefany

Sv: Verkligen!! Han var så grym :D

Svar: Jamen eller hur, så jävla kung!
Fredrik

2012-07-13 @ 10:33:58
URL: http://Mystuff.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0