Snart Elva!!

Nu tänker jag skriva exakt det som kommer upp i mitt huvud.
Småkakor, är det för något egentligen? Det är ju liksom kakor som är små,eller hur?
Varför gör man små kakor när man kan göra stora kakor.
Alltså om man gör trettio små kakor istället för 15 större kakor..Då måste man ju springa till kakburken typ tjugoelva gånger innan man blir mätt. Man tar ju liksom två i taget och sen springer man där,av och an tills de är slut.
Hade man gjort större kakor så hade de räckt längre och man hade inte behövt pausa den där filmen som man sitter och kolla på stup i kvarten.
 
Sen kan man ju ta med hela burken om man vill, fast då känner man sig tjock när man sitter still och äter allihopa i ett nafs.
Så mitt tips är.....Göra stora kakor så de räcker längre,sen ta en i taget för när man går till kakburken så tappar man några kalorier ist för att bara sitta still och trycka.
 
Fett värt inlägg känner jag. Men nu har jag fått skriva av mig.
 
Godnatt!!
 
Just sayin!!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0