Blogg.se ??? what are u doin

För det första så måste jag klaga på blogg.se, vafan är detta för ny grej ni har hittat på. Aja det är väl bara att lära sig antar jag.
 

Igår var det ju som alla vet, midsommar. Den firades med min kära flickvän i leksand. The one and only place to be on midsommar. Med flera tusen människor som gör vågen i gropen samtidigt som man reser den 30 meter långa midsommarstången och fiolerna som spelar så vet man att man är i sverige. Mysigt värre var det iaf.
Har ju inga bilder såklart men jag tänkte att jag slänger in någon liten bild på mig i min studentmössa eftersom jag tog studenten för en vecka och två dagar sedan.
 

Kommentarer
Postat av: Mela

Åh så avundsjuk jag blir på alla studentbilder, det ser ju så härligt ut! Kan knappt vänta tills det är min tur nästa år! :D

Svar: Det är så skönt att veta att man slipper skolan! :)
Fredrik

2012-06-24 @ 12:25:00
URL: http://Meelah.blogg.se
Postat av: Ida

Nä, ibland kan det vara svårt att se band man verkligen älskar objektivt.

Svar: Ja men så är det nog. Hoppas på en grym konsert i framtiden som inte är på festival. :=
Fredrik

2012-06-26 @ 09:54:27
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0