Sweden Rock 2012

Hemma från Sweden Rock. Det är det bästa jag varit med om so far.
Mötley crue var såklart höjdpunkten och jag fattar inte vad alla som skriver i tidningen tänker. Det var så tråkigt och tommys rollercoaster gör ingen show. FUCK YOU!!!
Det var hur jävla fränt som helst och så mycket bättre än sonisphere 2010. Kvaliten på bandet var betydligt bättre och även om de hade endast de mest kända låtarna så gick det hem. Sist jag såg dom körde dom inte "home sweet home" som blev en av favoritstunderna på hela konserten.

Band som också gjorde jävligt bra ifrån sig var såklart Steel Panther,Slaughter,Motörhead,Sebastian Bach och jag vart väldigt positivt överaskad av twisted sister. Trodde inte de skulle hålla måttet som headline för fredagen. De levererade en riktigt bra konsert och eftersom jag inte är så insatt i dom så kunde jag ju inte hänga med i många låtar. Men det var riktigt najs att se ändå.

Tack älskling för att du ville följa med ner också,även om det var en jävla lång bilresa både fram och tillbaka. Men det var så himla värt det.

Tänkte att jag slänger ut några av mina bilder som blev något av favoriterna.



Jag och Satchel! Gitarrist i Steel panther (minen på mig är ju diskusting men ett bevis i allafall,plus att jag inte kunde sluta le för att det var så jävla coolt!!)

Michelle och Satchel.


Steel Panther


Lexxi Foxx(steel panther)


Sebastian Bach


The Darkness

Motörhead

Twisted Sister

Slaughter

Mötley crue

Nikki Sixx(mötley crue)


Mötley crue

Det och många fler har jag kollat på under Sweden rock festival 2012.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh. Jag blev sjukt besviken på Mötley jag :( Ljudet var ju så fruktansvärt jävla kasst.

2012-06-13 @ 20:35:14
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Håller verkligen inte med! Sonisphere 2010 var bra mycket bättre, mer energi och Vince lät bättre då. Jag tyckte att årets var jävligt dålig me dåligt ljud, dåligt engagemang och Vince orkade sjunga vart tredje ord med heliumröst och övriga ord överlät han till modellbruden.

2012-06-20 @ 13:00:21
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Håller verkligen inte med! Sonisphere 2010 var bra mycket bättre, mer energi och Vince lät bättre då. Jag tyckte att årets var jävligt dålig me dåligt ljud, dåligt engagemang och Vince orkade sjunga vart tredje ord med heliumröst och övriga ord överlät han till modellbruden.

2012-06-20 @ 13:00:56
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Vi stod till vänster om ljudbåset så det kanske var därför :O

Svar: Det kanske var så. Att bara få höra mötley live är ju kung, sen att de kanske inte var jättebra kvalité gör det samma,som hardcore mötley fan så spelar det ingen roll. Hade dock velat upplevt glansdagarna men det är ju liksom omöjligt.
Fredrik

2012-06-20 @ 20:49:26
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

True :) Jag e också extremt mötley fan men efter 3 ggr kanske det inte e samma tjusning mer om det e skitljud :) Aja. hoppas dom kommer tillbaka för revansch. Slaughter däremot var stört bra ja!

Svar: Sant, nu skulle jag vilja se en konsert med mötley och inte ett festival gig. känns som att det kan bli bättre. :)
Fredrik

2012-06-24 @ 15:57:31
URL: http://vanadesse.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0