Bibel?

Det går inte framåt här inte. 
Ikväll eller imorgon var det ju meningen att man skulle kolla på steel panther men det blev inte så. 
Vi hade helt enkelt inte råd att dra dit även om vi hade fått biljetterna, och det var framförallt göteborg konserten vi funderade på. Men...Bensin kostar pengar,hotell kostar pengar och mat kostar pengar. 
Vad gör man när man inte har några pengar?
 
Jag får nöja mig med att ha sett de en gång i år. Och den gången var riktigt bra. 
Har däremot lite planer på att dra på någon annan konsert framöver. Skulle vara coolt att se Muse men jag har nog inte råd med det heller. 
Kunde inte alla bra konserter vara efter jul så att man kunde önska biljetter i julklapp eller åtminstånde köpa för eventuella julklappspengar. 
 
Nu är det som det är och jag ser fram emot Halloween, i år blir det lite extra känner jag på mig. Eller ja,, jag och älskling ska ha skräckfilmsmaraton och jag ska göra iordning en massa läskiga saker i form av inredning och liknande saker. Jag kanske slänger upp lite bilder sen när jag fått allt i ordning. 
 
 
Någon mer än jag som tycker att vi i sverige är skittråkiga när det gäller halloween. Skulle ju vart lika mycket på halloween som på julen iallafall. Det tycker jag! :)
 
Ha det fint!
 
Bilderna har jag tagit och redigerat från sweden rock i somras!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rakel

Ja verkligen, halloween for christmas ftw!

2012-10-30 @ 21:19:33
URL: http://rakhellberg.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0