Allvarligt?

Sweden rock, vilket jävla skit säger jag bara. 
Eller ja, hittils.
Ett bra band av de nio som är släppta. Hoppas på en seriös skärpning. 
Krokus är det enda som är bra och det har jag tyckt i flera år. så det blir ju bra iaf. 
 
Förutom det så är det hyffsat med mig. Minfina flickvän åkte nyss hem och tog med sig mycket av mig känner jag. Blir tomt att sova själv inatt. 
Men så är det, det blir destå roligare att ses när man inte gör det så ofta. Fast det känns som att man inte hinner med något. På höstlovet så har tanken kommit upp om man ska åka till särna igen som förra året. Vet inte riktigt om det finns pengar till det just nu då jag planerar två andra saker. 
Vi får se om jag får någon arbetslöshetsersättning soon! det behövs. 
 
Ha en goo söndag annars. !
 
*förra höstlovet under särnaveckan<3

Kommentarer
Postat av: myrins - fotoblogg

aw, gullig bild :D

2012-10-03 @ 09:28:19
URL: http://myrins.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0