girls girls girls

Just nu så känns det förjävligt. Jag har fortfarande ont i halsen och det är liksom två veckor sedan hardcore superstar. Fattar inte hur länge det ska hålla i sig. 
En annan sak, jag vill ha ett jobb. Inte i dalarna helst, utan jag vill gärna flytta härifrån. Tackar inte nej för ett jobb i dalarna men vill ut och se mig om. 
Imorron ska jag iaf jobba med pappa för att tjäna lite pengar. Vi får se hur bra det går med min hals bara. 
Tackar gud för ipren och halstabletter.
 
Eftersom att jag antar att ingen vill läsa om en massa tråkigt om mig så tänkte jag att jag skulle slänga upp något roligare i form av en 
Så ni kära läsare kan njuta lite ist för att läsa allt om mig. För jag tycker inte det är kul att läsa om mig så varför skulle någon annan göra det. Det är egentligen en liten reminder om mitt liv och att jag kan gå tillbaka och kolla sedan om det skulle vara något viktigt. Nu vare inte det just idag men jaja. 
 
Här kommer låten och videon iaf. 
Nu tror ju jag att alla som råkar befinna sig på den här bloggen har sett videon osv men det är en fantastiskt bra låt så att..Enjoy!
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0