I´m in Need For Speed.

Helgen har tillbringats med Michelle så jag har inte direkt haft tid att skriva något. 
Nu är jag på banan igen eftersom hon åkte hem för nån timme sen. Tråkigt men sånt är livet. 
Vad ska då jag hitta på då?
Jag installerade ett gammalt need for speed spel som jag lirade för typ 7 år sen. Det råkar fortfarande vara lika roligt. Så det är något jag kommer att nöta tills imorron då jag förhoppningsvis hittar den sista säsongen av one tree hill i brevlådan. 
 
Jag slänger in 
Som idag får bli denna fruktansvärt bra låt. 
 
 
Poison-Nothing but the good time-
Det är såhär bra musik låter, den som har invändningar får skylla sig själv vad den går miste om. PUNKT!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0