Älskling ville ha nått att läsa..

1. Vad lyssnar du på just nu?

Just nu ingenting men det senaste jag lyssnade på var backyard babies i bilen. 

2. Nämn en låt som gör dig ledsen.

Jag vet ingen låt som gör mig ledsen. 

3. Vilken är världens mest störiga låt?

Flytta på dig med hon (vad hon nu heter)

4. Favoritband/artist, of all time?

Mötley crue, Guns n Roses (80s-90s lineup) eller Hardcore superstar

5. Band/artist du nyligen upptäckt?

Köpte en lp skiva med Autograph efter att endast hört låten, turn up the radio och blev fast.

6. Bästa kvinnliga röst?

Michelle, hon får mig att må bra.<3  Som artist så skulle jag säga Hon som sjunger i Evenesence kanske

7. Bästa manliga röst?

Jocke Berg i Hardcore superstar har en grym röst. Vince neils röst för typ år sen.
8. Vilken musikstil lyssnar du mest på?

Jag lyssnar mest på hårdrock från 80talet. Det vill säga Mötley crue,Guns n roses,winger,def leppard osv.

9. Vad lyssnar du på när du vill bli glad?

Jag lyssnar inte för att bli glad, jag lyssnar för att må bra. Det är väldigt blandat.


10. Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig?

Kent. 
11. Senaste konserten?

Oj, Hardcore superstar på skogsröjet, kommer inte på nått mer jag sett sen dess. 

12. Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu?

Mötley crue
13. Mest hatade bandet/artisten?

Hatar ingen, ogillar u2,Coldplay och kings of leon ganska mycket. 
14. Låt som får dig att tänka?

747,if i die tomorrow,november rain

15. Band du anser att resten av världen borde älska lika mycket som du..?

Jag gillar att inte alla gillar samma saker, skulle vara fö jävla tråkigt om alla gillade samma. 

16. Fräckaste musikvideon?

Jag gillar in flames-deliver us. Den e maffig


17. Kan du spela någon instrument?

Jag spelar gitarr, inte superbra men jag kan väl en del.

18. Har du någonsin deltagit i en moshpit?

Ja det händer väl att man hamnar mitt i nån gång. 

19. Är du medlem i ett band?

Nej det är jag inte. Fast jag skriver låtar med Michelle. Vi är väl nån slags duo ibland. 

20. Har du någonsin dejtat en musiker?

jag har inte direkt dejtat, men visst Michelle är sångerska. 


21. Önskar du att du var musiker?

Jag är musiker, fast jag skulle vilja vara bättre och framgångsrik. 


22. Bästa tjejbandet?

Crusified barabara


23. Senaste låt du hörde på radio/cd etc.

ingen aning, det har fallit ur mitt lilla huvud.


24. Vad tycker du om klassisk musik?

Viss klassisk musik är helt okej, särskilt om det görs om på modernt sätt.


25. Vad tycker du om countrymusik?

Viss country är helt okej, 

26. Vad tycker du om death metal?

Nej det kan jag inte påstå.

27. Senaste STORA bandet du såg live?

Räknas Hardcore superstar som stort, annars är det väl Alice cooper


28. Lyssnar du på musik på främmande språk?

Nej jag gillar Engelska eller Svenska

29. Om du var ett instrument, vad skulle du vara?

Trumpet, jag känner mig lite blåst. 

30. Lyssnar du på radio?

Jo då det händer. 

31. Gillar du MTV?

Nej det gör jag inte. Alldeles för komersiell musik där och ingen variation. Plus att nuförtiden så är det ju typ bara serier som teen mom där.


32. Har du träffat någon känd musiker?

Ja det har jag..Satachel från Steel panther,Ted poley från Danger danger hela H.E.A.T och hela Poodles. Simon cruz från Crashdiet och sen säkert några fler. 


33. Vilken låt beskriver dina känslor just nu?

Ingen Aning.


34. Låt(ar) som beskriver ditt liv?

Jag tycker det är svårt att hitta på sånt. 


35. Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu?

Jag lyssnar inte på nått så ja det kan jag. 


36. Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chansen?

De flesta kända musiker som jag gillar är killar och jag föredrar tjejer så jag har inga planer på det just nu. 


37. Favorit filmsoundtrack?

Kickstart my heart ^^


38. Vad lyssnar dina föräldrar på?

Mamma-House och whitesnake,def leppard och winger. Pappa- Country och massa skit

39. Vad lyssnar du på precis NU?

INGET!!!


40. Använder du bandtröjor?

Ja nästan dagligen. Det är det bästa klädesplagget. 

41. Är du en groupie?

JAJAMEN, Jag ståkar Rolandz!

 

Idag har jag lärt mig en sak, man ska inte avslöja sina djupaste hemligheter..För då kan någon få reda på dom.


Kommentarer
Postat av: Michelle

hahah du är så söt!
Jag älskar dig<3
och du, sista meningen där var riktigt djup ;)

2013-01-27 @ 23:04:22
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Fan alltså, lite stolt över att jag såg HCSS på håll på röjet ändå, trots att det bara varade i 20 minuter typ!

2013-01-28 @ 01:09:07
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Väntade på Karin medan hon var och träffade Mr. Monroe så jag kunde inte stå och titta hur länge som helst! Kände knappt till dom då heller så det tog inte direkt emot att gå därifrån mitt i hehe

2013-02-03 @ 20:37:04
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se
Postat av: Karin

Sv: Hejhej :) Jo det är väl helt okej, kommer att bli ännu bättre när vårens konserter börjar hända om några veckor :D
Hur är det själv?

2013-02-04 @ 14:50:20
URL: http://mysterycity.blogg.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0