Sick and tired!

Jobbardag idag. drygt som faan med tanke på att jag dragit på mig en hemsk förkylning. 
MEn vad gör man itne för pengarna. Imorron börjar jag 9 och slutar ett så det blir en chill dag i sängen framför en film med älskling. Känner att jag inte orkar så mycket mer. 
 
Jag peppar inte domedagen på torsdag när jag ska jobba 12-22 på hemköp, dagen innan midsommar också. Kommer ju bli hysteriskt drygt.
 
Enough about the job. 
 
Nästa vecka blire iaf bråvalla, det är bestämt nu. Hyrde stuga igår natt eftersom jag vägrar att sova i ett äckligt tält. Finns det något vidrigare? 
I don´t think so. 
Kommer nog bli kul ska vi hoppas. Bara man är frisk tills dess.
 
Någon mer som ska gå? :)
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0